I. Všeobecná ustanovení
- Provozovatelem internetového obchodu (e-shopu) www.bumerangy.cz (dále jen Internetový
obchod) je:
Mgr. Tomáš Mačuga, IČ: 754 41 713, DIČ: 8309245439, místem podnikání
Mařádkova 2, 746 01, Opava, e-mail: tom@bumerangy.cz, tel.:
+420 776 567 345, dále již jen jako Prodávající.
- Adresáty nabídky internetového obchodu jsou jak spotřebitelé, tak
podnikatelé nebo jiné právní subjekty, dále již jen jako Kupující.
- Spotřebitelem je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění
smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti
nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
- Podnikatelem je fyzická nebo právnická osoba, která při uzavírání a
plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské
činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
- S ohledem na srozumitelnost textu jsou jako prodávající a kupující
označeny rovněž osoby, které se ještě nestaly účastníky kupní smlouvy,
jsou však možnými budoucími účastníky kupní smlouvy, jelikož spolu
dobrovolně vstupují do kontaktu za účelem jejího uzavření.
- Práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího výslovně neupravené
těmito obchodními podmínkami se řídí – v závislosti na postavení
kupujícího – ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník
(je-li kupujícím spotřebitel), resp. zákona č. 513/1991 Sb., obchodní
zákoník (je-li kupujícím podnikatel nebo jiný právní subjekt), a to vždy
v platném a účinném znění.
- Kupní smlouva se uzavírá v jazyce českém.
- Kupní smlouva, resp. objednávka kupujícího, potvrzení prodávajícího,
doklad o zaplacení a příp. jiné listiny, jsou prodávajícím archivovány,
a to minimálně po dobu 10 let. Kupujícímu slouží pro archivaci smlouvy
e-mail s potvrzením objednávky kupujícího podle čl. II. odst. 8,
9 a 10.
II. Uzavření kupní smlouvy
- Kupní smlouva se uzavírá na základě objednávky kupujícího a jejího
potvrzení prodávajícím, přičemž tato smlouva je platně uzavřena až
v okamžiku doručení projevu vůle (potvrzení) kupujícímu, že jeho
objednávka byla prodávajícím přijata.
- Objednávkou se rozumí právní úkon kupujícího provedený jedním ze
způsobů uvedených v odst. 7 tohoto článku, jímž kupující činí
návrh na uzavření kupní smlouvy prodávajícímu. V případě
elektronické objednávky prostřednictvím objednávkového formuláře
internetového obchodu [II.7.a)] bude objednávka hotova tehdy, vyplní-li
kupující v objednávce všechny údaje, které prodávající označí za
povinné. Takovými jsou zejména údaje směřující k jednoznačné
identifikaci osoby kupujícího, adresa, na kterou má být objednávané
zboží dodáno, a samozřejmě specifikace objednávaného zboží, tj. jeho
přesného označení (druh, název apod.), množství, popř. i jiných
parametrů. Objednávka je perfektní v okamžiku, kdy obsahuje veškeré shora
uvedené údaje a kupující potvrdí odeslání takto připravené objednávky.
Kupující má právo objednávku upravovat a odstranit zjištěné chyby
vzniklé při zadávání dat, a to do doby před potvrzením jejího
odeslání. Následná úprava dat je možná jen pomoci e-mailové zprávy na
hazim@bumerangy.cz nebo
telefonicky na telefonním čísle +420 776 567 345 .
- Pro objednávky prostřednictvím e-mailové zprávy [II.7.b)] nebo
objednávky telefonické [II.7.c)] se odst. 2 tohoto článku užije
přiměřeně.
- Kupující uvádí vždy jen aktuální, pravdivé a úplné údaje.
- Potvrzením se rozumí právní úkon prodávajícího provedený jedním ze
způsobů podle odst. 8 tohoto článku, jímž prodávající projeví vůli
uzavřít s kupujícím kupní smlouvu v rozsahu objednávky a za sjednanou
cenu. Potvrzení objednávky obsahuje alespoň identifikaci kupujícího,
specifikaci zboží, kupní cenu, způsob dodání zboží, informace a pokyny
k platbě a datum předpokládané expedice podle čl. IV odst. 2 (případně
v závislosti na úhradě kupní ceny prostřednictvím bankovního převodu
podle čl. III odst. 3 písm. a) . Automaticky odesílaná zpráva, která je
kupujícímu odesílána pouze jako potvrzení obdržení objednávky
(učiněné prostřednictvím objednávkového formuláře internetového
obchodu) bezprostředně po jejím doručení prodávajícímu, nemůže být
v žádném případě považována za potvrzení objednávky podle tohoto
odstavce a způsobem podle odst. 8, 9 a 10 tohoto článku.
- Nebude-li objednávka dostatečně určitá, tj. nebude-li obsahovat
alespoň takové údaje, které prodávající označí za povinné a které
směřují k identifikaci kupujícího a specifikaci zboží, resp. obsahuje
údaje, které tuto identifikaci a specifikaci neumožňují nebo ji umožňují
jen omezeně, vyhrazuje si prodávající právo takovou objednávku vůbec
nepotvrdit a na objednávku ani jinak nereagovat. Bude-li se však jednat toliko
o formální nedostatky, které lze odstranit upřesněním nebo doplněním
údajů ze strany kupujícího, má prodávající právo kupujícího
k takovému upřesnění nebo doplnění vyzvat a potvrzení objednávky až do
doby tohoto upřesnění nebo doplnění odložit.
- Kupující je oprávněn učinit objednávku:
- elektronicky prostřednictvím objednávkového formuláře internetového
obchodu (preferováno),
- elektronicky prostřednictvím e-mailové zprávy zaslané na adresu hazim@bumerangy.cz,
- telefonicky na telefonním čísle +420 776 567 345.
- Prodávající je oprávněn potvrdit přijetí objednávky kupujícímu:
- v případě využití objednávkového formuláře internetového obchodu
[II.7.a)] prodávající potvrdí přijetí objednávky kupujícímu e-mailem
zaslaným na e-mailovou adresu kupujícího uvedenou v objednávkovém
formuláři nebo – ve výjimečných případech – telefonicky na
telefonní číslo uvedené kupujícím v objednávkovém formuláři,
- v případě objednávky kupujícího učiněné prostřednictvím
e-mailové zprávy [II.7.b)] prodávající potvrdí přijetí objednávky
kupujícímu e-mailem zaslaným na e-mailovou adresu, jejímž prostřednictvím
byla objednávka kupujícím učiněna, nebo – ve výjimečných
případech – telefonicky na telefonní číslo uvedené kupujícím v jeho
e-mailové zprávě,
- v případě telefonické objednávky kupujícího [II.7.c)] může
prodávající potvrdit přijetí objednávky obratem v rámci objednávkového
telefonického rozhovoru s kupujícím; má však právo vyhradit si lhůtu pro
přijetí takto učiněné objednávky následně e-mailem nebo telefonicky,
přičemž bezodkladně kupujícímu sdělí, jakým způsobem a v jaké
lhůtě může být jeho objednávka potvrzena.
- Prodávající potvrdí objednávku kupujícího nejpozději do
3 pracovních dnů po obdržení objednávky. Nedojde-li k tomuto potvrzení
ve lhůtě podle předchozí věty, nedošlo k platnému uzavření smlouvy a
ani kupující ani prodávající není po uplynutí uvedené lhůty
objednávkou dále vázán.
- Dojde-li k telefonickému potvrzení objednávky, musí být toto
potvrzení doplněno ještě o potvrzení prostřednictvím e-mailové zprávy
na adresu uvedenou v objednávkovém formuláři, e-mailové zprávě, jejímž
prostřednictvím byla objednávka kupujícím učiněna a nebo v rámci
objednávkového telefonického rozhovoru kupujícím sdělena, a to nejpozději
do 3 pracovních dnů po obdržení objednávky. Nedojde-li k zaslání tohoto
potvrzení ve lhůtě podle předchozí věty, nedošlo k platnému uzavření
smlouvy a ani kupující ani prodávající není po uplynutí uvedené lhůty
objednávkou dále vázán.
- Prodávající si vyhrazuje právo nepřijmout a nepotvrdit objednávku
kupujícího, který již opakovaně – tedy alespoň dvakrát – nepřebral
od prodávajícího řádně a včas dodané zboží nebo řádně nezaplatil
kupní cenu za dodané zboží.
- Uzavřením kupní smlouvy vzniká prodávajícímu povinnost předmět
koupě kupujícímu odevzdat (resp. dodat), a to způsobem dohodnutým v rámci
kupní smlouvy, a kupujícímu vzniká povinnost předmět koupě převzít a
zaplatit za něj prodávajícímu dohodnutou kupní cenu a případný poplatek
za dobírku podle čl. III. odst. 8, není-li dohodnuto jinak.
- Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součásti každé kupní smlouvy,
která je mezi prodávajícím a kupujícím jakýmkoliv shora uvedeným
způsobem uzavřena. Kupující před odesláním objednávky prostřednictvím
objednávkového formuláře internetového obchodu [II.7.a)] potvrdí svůj
souhlas s těmito obchodními podmínkami, s nimiž se seznámil a s jejichž
obsahem souhlasí. V případě objednávky učiněné způsobem podle odst.
7 písm. b) (e-mailem) a 7 písm. c) (telefonicky) tohoto článku je
kupující povinen se před objednávkou s těmito obchodními podmínkami
seznámit; učiněním objednávky projevuje kupující s jejich obsahem svůj
souhlas. Kupující má vždy právo nahlédnout do obchodních podmínek
i kdykoli později po učinění objednávky, a to na webových stránkách
tohoto internetového obchodu.
III. Cena zboží a platební podmínky
- Ceny zboží jsou uváděny v korunách českých (Kč), a to
včetně DPH.
- „Akční cena“ je vždy zřetelně označena u konkrétního zboží a
je platná do odvolání prodávajícím.
- Kupující se zavazuje zaplatit zboží jedním ze způsobů, který
označí v rámci objednávky podle čl. II. odst. 7. Kupujícímu je dáno na
výběr zaplatit dohodnutou kupní cenu:
- bankovním převodem na č.ú. 2700334107/2010, variabilní symbol bude
uveden v potvrzení objednávky prodávajícím (preferováno),
- dobírkou při převzetí od poskytovatele poštovních služeb.
- Při platbě bankovním převodem musí kupující zadat příkaz
k úhradě tak, aby byla kupní cena připsána na účet prodávajícího do
5 pracovních dnů od potvrzení objednávky prodávajícím. V případě
platby bankovním převodem se expedice zboží uskuteční až po připsání
úhrady na účet prodávajícího, a to ve lhůtě podle čl. IV.
odst. 2.
- Nedojde-li k přijetí platby kupujícího na účet prodávajícího na
úhradu kupní ceny za objednané zboží ve lhůtě podle odst. 4 tohoto
článku, má prodávající právo kupujícího na tuto skutečnost upozornit a
poskytnout mu lhůtu 3 pracovních dnů pro zjednání nápravy a dodatečné
zaplacení kupní ceny. Nedojde-li k této úhradě ani ve lhůtě podle
předchozí věty, má prodávající právo z tohoto důvodu od kupní smlouvy
odstoupit, přičemž toto odstoupení od smlouvy kupujícímu doručí na
e-mail, který kupující uvedl v objednávce; smlouva se tímto od
počátku ruší.
- Dojde-li nezávisle na vůli prodávajícího ke změně ceny objednaného
zboží, zejména v důsledky změny ceny zboží u dodavatele
prodávajícího, nebo přestane-li se objednané zboží vyrábět nebo se
stane nedostupným, je prodávající povinen sdělit tuto skutečnost
kupujícímu. Nedohodne-li se prodávající s kupujícím na změně ceny
zboží, na náhradním plnění za zboží, které se přestalo vyrábět nebo
se stalo nedostupným, nebo na jiné změně kupní smlouvy, je prodávající
i kupující oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.
- Poštovné a balné je pro kupujícího v České republice je 95Kč.
U objednávek nad 1000Kč je doprava ZDARMA; tyto náklady nese prodávající.
Poštovné a balné pro země EU je 175Kč, hradí ho kupující. Cena dopravy
i limitu na dopravu ZDARMA jsou vč. DPH.
IV. Expedice, dodání a převzetí zboží
- O termínu expedice a dodání zboží bude kupující prodávajícím
informován v potvrzení objednávky podle čl. II. odst. 8, 9 a 10 těchto
obchodních podmínek.
- O tom, je-li zboží skladem či nikoliv, informuje prodávající
kupujícího přímo v nabídce zboží v internetovém obchodě, a to přímo
u jednotlivě určeného kusu zboží, přičemž:
- Je-li zboží skladem, uskuteční se expedice zboží zpravidla do
3 pracovních dnů od potvrzení objednávky prodávajícím, resp. od úhrady
kupní ceny bankovním převodem podle čl. III. odst. 3 písm. a).
- Není-li zboží skladem,
- bude kupující ve lhůtě 3 pracovních dnů prodávajícím kontaktován
prostřednictvím e-mailové zprávy, přičemž mu bude sdělen
předpokládaný termín dodání zboží (dále jen sdělený termín).
Nedojde-li do 3 pracovních dnů od doručení e-mailové zprávy podle
předchozí věty ke sdělení kupujícího prostřednictvím e-mailové
zprávy, že sdělený termín je pro něj neakceptovatelný, platí, že
kupující se sděleným termínem souhlasí a smlouva je tak platně
uzavřena. Zpráva prodávajícího se sděleným termínem podle věty první
se tak považuje za potvrzení objednávky ve smyslu čl. II. odst. 5,
8 a 9.
- Sdělí-li kupující prodávajícímu ve lhůtě 3 pracovních dnů podle
předchozího bodu (i), že se sděleným termínem nesouhlasí, nedojde
k platnému uzavření smlouvy, dokud se prodávající a kupující na
termínu dodání nedohodnou.
- Změní-li se sdělený termín, s nímž kupující původně souhlasil
(resp. ve lhůtě podle bodu (i) prodávajícímu nesdělil, že nesouhlasí),
podstatným způsobem (dále jen nově sdělený termín), a nebude-li tento
nově sdělený termín ze strany kupujícího akceptovatelný, má kupující
právo z tohoto důvodu od kupní smlouvy odstoupit.
Přesný termín však nemůže prodávající kupujícímu zpravidla
garantovat, jelikož termín dodání bude záviset výhradně na obdržení
zboží prodávajícím od jeho dodavatele ze zahraničí (Austrálie,
EU, …).
- Nebude-li prodávající schopen expedici a dodání zboží kupujícímu
zaručit v termínu podle odstavce 2 tohoto článku, bude o této
skutečnosti kupujícího neprodleně informovat a další postup, resp. termín
dodání, konzultovat. Nedojde-li k dohodě mezi prodávajícím a kupujícím
ohledně dodání zboží mimo termín podle odstavce 2 tohoto článku, má
prodávající i kupující právo od kupní smlouvy odstoupit, avšak jen do
okamžiku expedice zboží prodávajícím kupujícímu.
- Zboží bude dodáno na adresu, kterou si pro dodání zboží zvolí
kupující, přičemž kupující je povinen zboží na této adrese převzít.
Nebude-li zboží kupujícím převzato a ani následně po dobu uložení
u poskytovatele poštovních služeb kupujícím vyzvednuto, bude
prodávající poté, co se mu zboží vrátí zpět, kupujícího kontaktovat a
pokusí se s kupujícím dohodnout na náhradním doručení; v takovém
případě je prodávající oprávněn požadovat od kupujícího úhradu
poštovného za náhradní doručení. Nebude-li s kupujícím dohoda možná
nebo neuhradí-li kupující poštovné za náhradní doručení (bude-li
požadováno), má prodávající právo od smlouvy odstoupit, přičemž toto
odstoupení od smlouvy kupujícímu doručí na e-mail, který kupující uvedl
v objednávce; smlouva se tímto od počátku ruší.
- Prodávající bude kupujícího informovat o expedici zboží
prostřednictvím e-mailové zprávy přímo v den expedice zboží.
- Dodání zboží se uskuteční prostřednictvím poskytovatele poštovních
služeb (Česká pošta,s.p.).
V. Záruka na zboží a reklamační řád
- Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávané zboží má jakost a
užitné vlastnosti smlouvou požadované nebo prodávajícím popisované,
popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro zboží takového druhu obvyklé,
že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím
množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající
pro použití zboží uvádí nebo pro který se zboží obvykle používá
(dále jen Shoda s kupní smlouvou). Není-li zboží při převzetí
kupujícím ve shodě s kupní smlouvou (dále jen Rozpor s kupní smlouvou),
má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného
odkladu zboží uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě.
- Reklamací se rozumí uplatnění nároku z vad zboží kupujícím
u prodávajícího (dále jen Reklamace). Spotřebitel může uplatnit
reklamaci na vady, které se projeví jako rozpor s kupní smlouvou a které se
vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
- Je-li kupujícím spotřebitel, vztahuje se na spotřební zboží záruka
v délce 24 měsíců od převzetí zboží, a na odpovědnost za vady zboží
a reklamaci se užijí ustanovení zákona č. 40/1964 Sb., občanský
zákoník.
- Je-li kupujícím podnikatel, užijí se na odpovědnost za vady zboží a
reklamaci ustanovení zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník.
- Záruka a odpovědnost za vady se nevztahuje na vady způsobené:
- opotřebením věci způsobené jejím obvyklým užíváním,
- mechanickým a jiným poškozením věci, byť nezaviněným kupujícím
nebo třetí osobou,
- používáním v rozporu se všeobecnými zásadami zacházení se
zbožím,
- zanedbáním péče o zboží,
- na zboží upraveném zákazníkem nebo po provedení nekvalifikovaného
zásahu,
- poškozením způsobeným zásahem vyšší moci.
- K uplatnění reklamace je nezbytný doklad o koupi zboží, který
kupující při koupi obdrží od prodávajícího spolu se zbožím.
- Kupující je povinen prohlédnout zboží neprodleně po jeho převzetí a
případné vady vytknout bez zbytečného odkladu.
- Adresou pro uplatnění reklamace zboží je adresa Mařádkova 2, 746 01,
Opava. Kupující je povinen zboží zabalit nebo jej jiným vhodným způsobem
opatřit pro přepravu. Zásilku je povinen kupující zřetelně označit
nápisem „REKLAMACE“.
- Zašle-li kupující zboží za účelem jeho reklamace prodávajícímu
„na dobírku“, nebude toto zboží ze strany prodávajícího vyzvednuto.
Tento způsob vrácení zboží však nebrání kupujícímu, aby reklamaci
uplatnil u prodávajícího opětovně, avšak způsobem, který je v souladu
s právními předpisy a těmito obchodními podmínkami.
- Kupující je povinen zaslat v zásilce:
- zboží včetně příslušenství,
- kopii dokladu o koupi zboží,
- popis vady zboží a
- kontaktní údaje kupujícího pro sdělení způsobu vyřízení reklamace
(jméno a příjmení, adresa pro doručování, e-mail, telefon aj.).
- Po obdržení zásilky se zbožím reklamovaným způsobem podle odst. 8,
9 a 10 tohoto článku je prodávající povinen vydat kupujícímu potvrzení
o převzetí zboží k reklamaci.
Vydání tohoto potvrzení nelze v žádném případě považovat za
uznání oprávněnosti reklamace prodávajícím.
- V případě uznání oprávněnosti reklamace bude reklamace
v závislosti na povaze vady (odstranitelná nebo neodstranitelná), její
závažnosti (bránící nebo nebránící řádnému užití), době jejího
výskytu a v souladu s platnou právní úpravou buď
- opravou zboží, nebo
- výměnou zboží, nebo
- poskytnutím slevy z kupní ceny nebo
- vrácením kupní ceny po odstoupení kupujícího od smlouvy, svědčí-li
kupujícímu toto právo v souladu se zákonem.
- Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode
dne uplatnění reklamace a kupujícího o způsobu vyřízení vyrozumět, a
to zasláním
- potvrzení o způsobu vyřízení reklamace, v případě uznání
oprávněnosti reklamace nebo
- písemného odůvodnění zamítnutí reklamace.
- Potvrzení o způsobu vyřízení reklamace [13.(i)] zašle prodávající
kupujícímu současně se zasláním opraveného zboží [12.(i)],
vyměněného zboží [12.(ii)] nebo původního reklamovaného zboží za
současného poskytnutí slevy z kupní ceny [12.(iii)].
V případě poskytnutí slevy z kupní ceny prodávající s kupujícím
sjedná způsob, jakým mu bude vrácena část původní kupní ceny.
V případě vrácení kupní ceny po odstoupení kupujícího od smlouvy,
svědčí-li kupujícímu toto právo v souladu se zákonem [12.(iv)], bude
kupujícímu zasláno potvrzení podle [13.(i)] dopisem/e-mailem na kupujícím
uvedenou adresu/e-mailovou adresu a s kupujícím bude rovněž sjednán
způsob, jakým mu bude vrácena kupní cena. 14. Písemné odůvodnění
zamítnutí reklamace [13.(ii)] zašle prodávající kupujícímu současně se
zasláním původního reklamovaného zboží.
VI. Právo kupujícího na zákonné odstoupení od smlouvy
- V souladu s § 53 odst. 7 a § 53a odst. 4 občanského zákoníku má
spotřebitel právo do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od kupní
smlouvy, a to bez uvedení důvodu.
- Odstoupení od smlouvy musí být kupujícím uplatněno písemně, řádně
a včas, tzn. být doručeno prodávajícímu nejpozději v poslední den
lhůty. V odstoupení od smlouvy musí být řádně specifikováno zboží,
jehož se odstoupení týká, identifikována osoba, která odstoupení
uplatňuje, a uveden den, kdy došlo k převzetí zboží kupujícím.
- Spolu s odstoupením od smlouvy je kupující povinen prodávajícímu
řádně vrátit i zboží, jehož se odstoupení týká. Zboží musí být
vráceno zejména:
- kompletní se všemi svými součástmi i příslušenstvím,
- včetně dokumentace přiložené ke zboží,
- nepoškozené a ani jinak znehodnocené,
- beze známky používání,
- v původním (originálním) obalu, bude-li to možné.
- Adresou pro uplatnění písemného odstoupení od smlouvy a vrácení
zboží (podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku) je adresa Mařádkova 2,
746 01, Opava.
Kupující je povinen zboží zabalit nebo jej jiným vhodným způsobem
opatřit pro přepravu.
Zásilku je povinen kupující zřetelně označit nápisem „ODSTOUPENÍ DO
14 DNŮ“.
- Zašle-li kupující zboží za účelem zákonného odstoupení od smlouvy
podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku „na dobírku“, nebude toto
zboží ze strany prodávajícího vyzvednuto. Tento způsob vrácení zboží
však nebrání kupujícímu, aby toto zákonné odstoupení od smlouvy uplatnil
u prodávajícího opětovně, avšak způsobem, který je v souladu
s právními předpisy (zejména v zákonné lhůtě 14 dnů od původního
převzetí zboží) a těmito obchodními podmínkami.
- Nebude-li vrácené zboží ve stavu, který připouští odstoupení od
smlouvy, bude zboží vráceno kupujícímu včetně sdělení, z jakého
důvodu nebylo možno odstoupení od smlouvy akceptovat.
- Bude-li vrácené zboží ve stavu, který připouští odstoupení od
smlouvy, bude kupujícímu vrácena celá kupní cena zboží, a to podle
požadavku kupujícího:
- na číslo účtu uvedené v písemném odstoupení od smlouvy
(preferováno) nebo
- při osobním vyzvednutí vrácené kupní ceny na adrese Mařádkova 2, 746
01, Opava.
- Kupní cena bude kupujícímu vrácena nejpozději do 30 dnů od doručení
písemného odstoupení, které bude prodávajícímu doručeno řádně
a včas.
- Náklady spojené s uplatněním odstoupení od smlouvy a vrácením
zboží prodávajícímu nese kupující.
VII. Ochrana osobních údajů
- Prodávající prohlašuje, že
- zpracování, shromažďování a uchování osobních údajů kupujícího
bude provedeno plně v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně
osobních údajů, a to jak v elektronické, tak v listinné podobě,
- neposkytne ani jiným způsobem nezprostředkuje osobní údaje kupujícího
žádné jiné osobě (s výjimkou plnění svých daňových a jiných
zákonných povinností).
- Kupující v rámci vyplnění elektronické objednávky prostřednictvím
objednávkového formuláře internetového obchodu může vyjádřit svůj
dobrovolný souhlas s tím, že prodávající má právo užít osobní údaje
kupujícího pro občasné zasílání informací s nabídkou zboží a služeb
tohoto internetového obchodu.
Osobními údaji kupujícího podle tohoto odstavce jsou: jméno,
příjmení, adresa, e-mail, příp. telefonní číslo, bude-li udáno.
Bude-li souhlas podle tohoto odstavce udělen, platí do jeho odvolání
kupujícím, přičemž kupující má právo tento svůj souhlas odvolat
kdykoliv.
- Nebude-li souhlas podle předchozího odstavce kupujícím udělen, je
prodávající oprávněn zpracovávat osobní údaje kupujícího pouze pro
účely, které výslovně stanoví zákon, tj. zejména k plnění smlouvy a
k dodržení právních povinností prodávajícího.
- Kupující má právo přístupu k zpracovávaným osobním údajům,
právo na opravu osobních údajů, jakož i další práva stanovená v §
21 zákona o ochraně osobních údajů (např. právo požádat
o vysvětlení či o odstranění nežádoucího stavu, zejména jsou-li
osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování apod.).
VIII. Závěrečná ustanovení
- Kontaktními osobami jsou:
- Mgr. Tomáš Mačuga, e-mail: tom@bumerangy.cz, tel.:
+420 776 567 345 a
- Mgr. Nikol Kokešová, e-mail: nik@bumerangy.cz, tel.:
+420 603 586 276.
- Prodávající si vyhrazuje právo měnit, doplňovat a provádět jiné
úpravy těchto obchodních podmínek, přičemž účinnost takto
pozměněných obchodních podmínek nastává okamžikem jejich zveřejnění
na těchto webových stránkách internetového obchodu.
- Pro kupujícího jsou vždy právně závazné a součástí kupní smlouvy
se stávají ty obchodní podmínky, které jsou aktuální v okamžiku
učinění objednávky zboží kupujícím podle čl. II. odst. 7. Následná
změna obchodních podmínek nemá vliv na platnost a účinnost těch, za
nichž byla objednávka zboží kupujícím učiněna.
- Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti ke dni
1. 3. 2014.